OFERTE SI ANUNTURI GRATUITE PENTRU ROMANII DIN SPANIA

Oferte si Anunturi Gratuite pentru Romanii din Spa...
Ce acte imi sunt necesare pentru ami schimba pasaportul caducat?
* E-mail:
* Password:
Registrarse Presentación Miembros Imágenes
żHas olvidado tu Password?

1 2 >>
Autor Mensaje
GEORGE
 
Mensajes: 1
Registrado: Marzo/2009
Estado: Off-line
Grupo: Nuevo usuario
 
 
  Re: Re: Ce acte imi sunt necesare pentru ami schimba pasaportul caducat? 03/Marzo/2009 - 23:01

vreau sa stiu se poate face prin posta sa trimit  actele la anbasada de madrid   si sa imi faca cemi trebuie pentru a face pasaportu.nu stiu daca se poate  vreau sa stiu ..
Paula-Alexandra
 
Mensajes: 19
Registrado: Enero/2007
Estado: Off-line
Grupo: Nuevo usuario
 
 
  Re: Ce acte imi sunt necesare pentru ami schimba pasaportul caducat? 29/Junio/2007 - 10:42

Consulatul General al României la Sevilla

 

 

Adresa: Calle Nicaragua nr. 18, cod postal 41012, Sevilla.
Telefon: 954 62 40 70 
Fax: 954 62 71 08.
e-mail: secretariat@cgrosevilla.e.telefonica.net

Consul General: Monica Știrbu 

Jurisdictie: Andalucia (Huelva, Sevilla, Cordoba, Jaen, Almeria, Granada, Malaga, Cadiz), Murcia si Extremadura (Caceres si Badajoz). 

 

________________________________________________________

Eu cred ca numarul de telefon functioneaza doar ca tot timpul e ocupat.Am patit acelasi lucru sunand la consulatul de Barcelona.Abia dupa o saptamana am reusit sa vorbesc cu ei.Tot timpul imi iesea ocupat sau nu raspundea nimeni.Succes!

_____________________________________________________

3.1. Pașapoarte

 

 

Pot depune cerere cetătenii români al căror pasaport este expirat, pierdut, furat, deteriorat, nu mai are pagini libere pentru aplicarea vizelor, precum și persoanele care și-au schimbat numele, care au redobândit cetățenia română sau care doresc înregistrarea domiciliului în strainatate și efectuarea mențiunii în pașaport.

Intrucât anumite state, printre care cele ale Uniunii Europene și S.U.A, pun condiția ca pașaportul să fie valabil cel puțin încă 6 luni la intrarea pe teritoriul lor, se primesc cereri pentru un nou pașaport românesc cu 8 luni înaintea expirării celui deținut.

Valabilitatea pașapoartelor emise înainte de punerea în circulație, la 01.05.2002, a noului model de pașaport, nu se mai prelungește (art.2 al.2 din H.G. 460/2001).

____________________________________________________________

3.1.1. Pașaportul pentru cetățenii români cu domiciliul în România

 

 

Pentru obținerea unui pașaport nou, cetățeanul român, cu permis de rezidență valabil, care se află pe teritoriul Spaniei, are posibilitatea de a solicita autorităților române, prin procură autentificată, numai la misiunile diplomatice ale României, confecționarea acestuia la Serviciul de Pașapoarte unde are domiciliul.

Acte necesare:

  • pașaportul expirat/în curs de expirare sau buletinul de identitate/cartea de identitate, în cazul pierderii, furtului sau deteriorării și o fotocopie a acestor documente;
  • formular nr. 1 (pentru pașaportul expirat/în curs de expirare)+declaratie predare pasaport;
  • formular nr. 3 (pentru pașaportul pierdut, furat sau deteriorat), însoțit de denunțul de la poliție ("denuncia") si o fotocopie a acestuia+declaratie;
  • 4 fotografii de 3,5 x 4,5 cm;
  • datele persoanei împuternicite din România: nume, prenume, data și locul nașterii, domiciliul și documentul cu care se va legitima în fața autorităților române (pașaport sau buletin de identitate/carte de identitate).

În cazul în care cetățeanul român are modelul de buletin vechi în țară (tip carnet) sau buletinul este expirat, solicitantul noului pașaport va trebui să întocmească la consulat o procură și pentru obținerea noului tip de buletin (carte de identitate). Pentru această procură mai sunt necesare alte 4 fotografii de 3x4 cm.

ATENTIE:

A nu se confunda domiciliul cu reședința. Domiciliul în Spania se obține la ultimul permis de rezidență (cel permanent) sau la obținerea permisului de rezidență comunitară, obținut în urma căsătoriei cu un cetațean spaniol.

Odată obținute actele de la consulat, autentificate, se vor trimte în țară, împreună cu fotografiile ștampilate de consulat și cu originalul buletinului tip nou (cartede identitate), în cazul în care acesta este nou.

Turiștii aflați legal pe teritoriul spaniol, care au pașapoartele pierdute sau expirate, nu pot întocmi procuri, ci vor obține de la consulat un Titlu de călătorie.

 

__________________________________________________________

3.1.2. Pașaportul pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate

 

 

Pentru obținerea unui pașaport nou, cetățeanul român, rezident permanent pe teritoriul Spaniei, are posibilitatea de a solicita autorităților române, prin intermediul secției consulare a Ambasadei României sau prin procură autentificată numai la misiunile diplomatice ale României, confecționarea acestuia la Serviciul de Pașapoarte unde a avut ultimul domiciliu.

 

Acte necesare pentru obținerea pașaportului prin intermediul secției consulare:
  • pașaportul expirat/în curs de expirare. In cazul pierderii/furtului sau deteriorarii pasaportului CRDS solicitantul va completa si o declaratie;
  • formular obtinere pasaport CRDS (se completeaza in 2 exemplare);
  • 4 fotografii;
  • permisul de rezidență permanentă sau permisul de rezidență comunitară, obținut în baza căsătoriei cu cetățean spaniol - 2 fotocopii;
  • certificatul de naștere românesc - 2 fotocopii;
  • certificatul de căsătorie românesc - 2 fotocopii;
  • sentința de divorț (dacă este cazul), rămasă definitivă și irevocabilă, eliberată de autoritățile competente din România - 2 fotocopii.
    Taxa eliberare: 95 euro

Acte necesare pentru obținerea pașaportului prin procură autentificată numai la misiunile diplomatice ale României în străinătate:

  • datele persoanei împuternicite din România: nume, prenume, data și locul nașterii, domiciliul și documentul cu care se va legitima în fața autorităților române (pașaport sau buletin de identitate/carte de identitate);
  • pașaportul expirat sau în curs de expirare;
  • formular obtinere pasaport CRDS (se completeaza in 2 exemplare);
  • 5 fotografii;
  • permisul de rezidență permanentă sau permisul de rezidență comunitară (obținut în baza căsătoriei cu cetățean spaniol) - 2 fotocopii;
  • certificatul de naștere românesc - 2 fotocopii;
  • certificatul de căsătorie românesc - 2 fotocopii;
  • sentința de divorț (dacă este cazul), rămasă definitivă și irevocabilă, eliberată de autoritățile competente din România - 2 fotocopii.
    Taxa eliberare: 45 euro/procura + cate 30 de euro pentru fiecare document romanesc legalizat

 

1 2 >>

Usuarios activos
130 usuarios activos: 0 miembros y 130 huespedes en el foro.
 Reglas de mensaje
puedes escribir nuevos temas
puedes responder a los temas
no puedes adjuntar archivos
no puedes editar tus mensajes
Contactar con el Administrador del foro.



La utilización del servicio vendrá condicionada por la previa aceptación de las Condiciones Generales de Uso del Servicio.

Foro gratis creado en ForosWebGratis.com. Crea tu propio foro aquí.

OFERTE SI ANUNTURI GRATUITE PENTRU ROMANII DIN SPANIA